FEDERACIO CATALANA FEDAC LLEIDA
27 Apr

COMUNICAT FEDERACIO MESURES COVID-19

Benvolguts/des,

Com segurament sereu coneixedors/es, avui s'ha informat sobre les noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de la COVID-19 al territori de Catalunya, que entraran en vigor el proper dilluns 26/04 i que romandran vigents durant 7 dies.

Decau el tancament comarcal i s'estableixen els següents canvis en matèria d'esports:

• Instal·lacions i equipaments esportius d’interior i exterior: aforament del 50%. Sense ventilació i qualitat de l’aire reforçada limitació a 6 persones i ús de mascareta en activitats grupals. Es permet l’ús de vestidors.
  • Competicions: permeses les categories internacionals, professionals, estatals i competicions que hi donen accés, a més de les lligues regulars de qualsevol edat. En aquestes competicions, menys les de bàsquet i futbol professional, està permesa la presència de públic amb la limitació del 50% d’assistents sempre amb seient preassignat.

Adjuntem enllaç publicat amb les noves mesures que entren en vigor a partir del 26/04. Cliqueu aqui

Des de la Federació continuem amb la programació d'activitats i la recerca de seus per la celebració de les competicions, de les que us anirem informant.

Restem a disposició de tots aquells clubs i entitats que es vulguin sumar a col·laborar en l'organització de les mateixes.

Salutacions,

FEDERACIÓ CATALANA DE GIMNÀSTICA

Pots descarregar la infografia de les mesures aqui