Qui Som

El Club Gimnàstic FEDAC Lleida, va ser fundat a l’any 2014 en la especialitat de gimnàstica artística.
Es l’hereu del Club Gimnàstic Bellvís, pioner d’aquesta especialitat a les terres de Lleida des de l’any 2005.

Què fem

Objectius

Els objectius del club son donar a conèixer aquest esport i la seva divulgació, potenciant els valors de la gimnàstica com son: l’esperit de superació, la capacitat de l’esforç, la constància, i la companyonia.

Aparells

Descobrir les diferents possibilitats d’utilització dels aparells de gimnàstica artística, com saltar, volar, rodar.

Competicions

Participar en les diferents competicions  a nivell escolar i federatiu, segons les categories: Fases de la Copa Catalana, Campionats de Catalunya i d’España, i Torneig per invitació tant nacionals com internacionals.

Capacitats

Treballar les diferents capacitats bàsiques i especifiques, com la coordinació, la velocitat, la resistència, la flexibilitat, i la força.

Darreres Notícies

Destacats

Competicions

Aquí podràs consultar tots les properes competicions i totes les competicions anteriors.

Estades i Activitats

Informaciò de les estades pel Nadal, Setmana Santa i Estiu.

Categories

Aquí pots consultar totes les categories i els integrants de cadascuna d'elles i de cada un dels equips

CATEGORIES 2020

Exhibicions

En aquest apartat podràs veure tota la informació sobre les exhibicions

Special Olympics

EL MILLOR ÉS QUI HO INTENTA!!

El Club

Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Elements acrobàtics de base

Perquè el confinament ens sigui més profitós, farem progressions dels elements acrobàtics de base de l'aparel de terra i fotografies del diferentes elements i exercicis de peparació Física.

Horaris

Aquí podràs consultar tots els horaris de classe de dilluns a dissabte

Dades de contacte

Informació i contacte